2018. szeptember 30., vasárnap

3-6 hó hálózsák - Jelenlegi ára: 600 Ft

Kedves vásárló,
Eladó a képeken szereplő:
hálózsák, és egy kis párna.
Pici folt található a hálózsák bal ujjánál. Nem emlékeztem, hogy folt lenne rajta, lehet az első mosásnál kijön. Fotóztam.
Ruháim használt ruhák, de jó állapotúak, folt és szakadás mentesek. Ahol mégis van rajta picike folt, az leírtam és fotóztam.
Bolyhosodás előfordulhat, ahol tudtam ezt is fotóztam külön.
Folyamatosan töltök fel újabb kislány csomagokat, egészen 92-es méretig.
Több csomagot természetesen tudok egyben is küldeni, a postázási költség ennek megfelelően – mérettől függően és nem csomagszámtól függően- alakul. A szállítás módjával és pontos díjával kapcsolatban egyeztessünk.

Jelenlegi ára: 600 Ft
Az aukció vége: 2018-10-21 17:35 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts